zaterdag 21 mei 2011

Nog even genieten

Laatste weekend... Het is wel erg spannend nu! Vrijdag zijn we dus even op en neer naar Venlo gegaan om vragenlijsten in te vullen. Dat kon een uur duren maar omdat ik niet op tijd was (ik had geen uur gezien op de brief, oeps!) en Woralo niets bij had om zich te vermaken hem ik hem in speed tempo ingevuld in een half uurtje. Ik ging gewoon met het eerste wat in me opkwam. Het secretariaat was erg lief daar, kreeg kopje thee, ze waren vriendelijk en lieten me niet ongemakkelijk voelen, ze wenste me heel veel succes maandag en dat ik nog een fijn weekend mocht hebben.

Vandaag is het lekker zonnig, heerlijk! We hebben even op het terras gezeten en van de zon genoten, nog een bakje aardbeien gehaald van 1eu die nog best lekker waren voor die prijs. En vanavond lekker stamppot eten en misschien nog even monopoly spelen en nadien naar het café nog even een laatste keer onverantwoord doen. Zin in <3

Morgen moet ik m'n tas pakken en uitbrakken. Maandag om 11:00 voor het woonhuis staan om te beginnen. Ik heb er wel zin in, redelijk. Ik ga Woralo zo missen!!! :( Ik kreeg nog een leuk mailtje vandaag, pap en grote zus willen me allebei wel met een 10tje steunen om de mooie tattoo te laten zetten, en mijn zus liet weten dat ze ook al liep te denken aan een tattoo voor mam te herinneren, zij wilde d'r sterrebeeld laten zetten die ook in mijn tattoo verwerkt is, leeuw. Het zou echt super zijn om die samen te gaan zetten. Hopelijk wel, lijkt me zo mooi. :)

1 opmerking:

  1. Lieve Vode,

    Ik denk aan je, deze eerst week. Heel veel succes, geluk en al die cliché's die je iemand toewenst op zo'n moment.
    Dit gaat hem worden!! Het begin van de rest van je leven.

    Liefs en knuffel van Xay

    BeantwoordenVerwijderen