dinsdag 17 mei 2011

Nog 6 nachtjes slapen

En hoe dichterbij het komt hoe moeilijker het word lijkt het wel. De dag dat ik besloot om dit te doen was een moeilijke dag, maar ik heb erna eigenlijk altijd heel lichtjes gedaan hierover. Ik dacht er niet te diep over na en had er wel zin in.

Nu het nog maar 6 nachtjes slapen is, word het echt zwaar. M'n humeur zwiept alle kanten op, dan spring ik hyper de kamer door, de volgende dag neem ik maar een halve xanax om de nare gedachten in m'n hoofd een beetje stil te houden.Ik heb er nog steeds zin in, maar het lijkt wel alsof de rollercoaster opeens een stuk intenser is geworden en alle kanten opgaat. Dat daar financiƫle problemen ook nog bij komen kijken maakt het er niet makkelijker op.

Ik ga het in ieder geval rustig aan doen deze week, dit weekend nog even heel goed genieten van de zon die me nog even vrolijk komt maken en dan is het al zover! Vrijdag moeten we er ook al heen om even vragenlijsten in te vullen, en maandag moet ik er pas om 11u zijn in plaats van zondagavond voor 22:00, zodat ik rustig aan kan komen en vriendje mag mee om eerst even rustig een kopje koffie/thee te drinken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten