dinsdag 31 mei 2011

Een groooooote doos!

Na het ontbijt zaten we nog wat na te suffen en zien we buiten opeens de postbode aankomen met een MEGA doos! We waren al nieuwsgierig maar eigenlijk al overtuigd dat het voor een groepsgenootje was die had al aangegeven dat ze wat besteld had dat deze week zou aankomen. Dus toen het op tafel werd gezet lieten we het daar staan voor d'r. Totdat een groepsgenote de naam van de afzender zei en ik sprong meteen uit m'n stoel!

Het was voor mij!!!!

Yay!! Ik heb al ongeveer 20 kaarten gekregen en dan opeens zo'n mega doos! Hij kwam van puppy, chii en xay! Hoe vet! Ik deed hem meteen open en er zat vanalles in!! Snoepjes, een keilieve knuffel van Hello kitty (ik ben nu ook fan :p), een nep plantje, een snoepjes BH, een aansteker. Echt supervet! Volgens mij nog meer maar ik had niet superveel tijd om te kijken. Mijn favoriet was:

EEN MEGA GAGA POSTER!!!  w0000000000t!!

Die ga ik mooi op m'n kast hangen! Hatsikidee!! Ik had nog een ander pakketje van ze gekregen met een aansteker en een asbak in, ook cute! En nog 2 kaartjes. Echt zo lief van ze! M'n dag was meteen goed meiden, dankjewel!!!

1 opmerking:

  1. Ik ben blij dat het pakket goed aangekomen is en dat je er zo happy mee bent! :D We hadden ook echt veel plezier bij het samenstellen... Je had ons door de Xenos moeten zien gaan: "Dit is leuk!" "Jaa en deze..." "En doen we dit er ook nog bij" :D *pret*
    Geniet van de poster en van de andere prulletjes!

    Heel veel liefs,
    Xay

    BeantwoordenVerwijderen