woensdag 25 mei 2011

Bezoek - een eerste les

Vandaag kwam vriendjelief langs. Eindelijk even met iemand van thuis praten! Het was kort maar wel fijn om even te kunnen knuffelen en huilen. We zijn lekker normaal naar de AH geweest! Heerlijk. Koekjes en lekker sapje gehaald voor hier, beetje luxe he.

Toen het afscheid kwam, werd het moeilijk. Ik heb echt veel moeite met verlating en afscheid, dus dit was wel een hele goeie test zo. Ik moest heel erg huilen en normaal vlucht ik dan naar een stil plekje. Nu ging ik meteen naar de huiskamer, daar uitgehuild, glaasje water gekregen, even gepraat.

Daarna even buiten gaan zitten roken, en even gepraat met een leeftijdsgenootje, ik voel me veel beter nu. ik heb het geuit, ik heb mensen tegen me laten praten en ik heb mezelf weer vrolijker laten voelen. :)

+1 skillpoint!

5 opmerkingen:

  1. Wauw! Ik vind het dapper dat je dingen uitprobeert. Zovan als ik nu eens niet doe wat ik normaal doe, ik ga iets anders proberen. En zo zie je dat het kan werken, en als het niet blijkt te werken dan ontdek je misschien wel een klein beetje wat werkt.

    Ik vind het knap!
    En ik kijk nu al uit naar morgen. Want ook al is het moeilijk, en zwaar, morgen is er weer iets wat je anders kunt proberen.

    Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Go stoere dame, wat een attitude! Knap hoor!

    Veel liefs van hier!
    Ronja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yeah! Go jij! *doet een trots-zijn-op-Vode-dansje*

    :D

    X, Quoth :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Vode
    Ik kan me goed voorstellen dat het is moeilijk is als hij na een bezoek weer naar huis moet. Maar je hebt het prima opgelost. En daarvoor zit je dan ook daar: Leren en jezelf ontwikkelen. Kan niets anders zeggen dan "goed bezig"!! :D
    Liefs van Xay

    BeantwoordenVerwijderen