zaterdag 28 mei 2011

Eerste weekend thuis

Ooh wat is het fijn! Ik stond gisteren de hele namiddag/avond te dansen en te springen, heb zelfs nog wat opgeruimd en afgedroogd. Vriendje had het huis echt netjes gemaakt voor me, heerlijk! Ik had het gevraagd want ik vind het niet fijn om in een puinhoop thuis te komen, en hij heeft het super gedaan. Het bed was netjes, de keuken was ultra netjes. Hij had zelfs z'n bureau opgeruimd! En hij heeft heerlijke macaroni voor me gekookt.

Ik kan me voorstellen dat het voor hem ook absoluut niet makkelijk is, maar het is zo fijn om iemand te hebben die op je wacht en naar je verlangt en het je makkelijker wilt maken de komende tijd. Dankjewel lieverd!!

Verder heb ik netjes al m'n kleren gewassen voor aankomende week, administratie bijgehouden, muziek op m'n mp3 gezet voor muziektherapie. Ik zit er nog over te denken om bepaalde notities in Word neer te pennen en in Venlo uit te printen, dat is toch een stuk netter. Maar moet even kijken of ik die energie daarvoor vind. Ik heb namelijk al heel braaf bepaalde schemas uitgewerkt in mijn notitieblok en alle punten die ik herken van schemas en modi en coping mechanisme op een rijtje gezet. Maar misschien is dat een beetje to much om dat ook nog in word netjes te typen? :p

Vandaag gaat het wel okay, maar ik voel me redelijk down want vriendje heeft weer een 12-urige werkdag. Stom dat dat net in mijn eerste weekend thuis valt maar het is niet anders. Ik merk wel dat iets te doen hebben toch echt wel helpt tegen het wegjagen van negatieve gedachten. Dus in die zin kijk ik wel uit naar volgende week. Maar eigenlijk ook helemaal niet want dan moet ik vriendje weer missen. :(

3 opmerkingen:

  1. Ik begrijp dat je je zo voelt.
    Maar...met de tijd zal je ook die momenten alleen aankunnen. Straks leer je om die denkpatronen te doorbreken en dan vind je het vast fijn om zo nu en dan eens even lekker op jezelf te zijn.

    Ik hoop dat je vandaag de tijd goed bent doorgekomen.

    Ik vind jouw reactie bij mij zo heel erg lief!

    Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. *knuffelt* Ik zie door de denkpatronen het denken niet meer! :p

    En lieve mensen verdienen lieve reacties! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel sterkte met de komende week, erg goed om je blog te lezen en erg goed dat je het volhoud.
    Groetjes, jos

    BeantwoordenVerwijderen