donderdag 26 mei 2011

Nog 1 nachtje en dan naar huis!

En dan zit de week er alweer op! De eerste dagen gingen zo traag, maar ik kijk er echt naar uit om nu naar huis te gaan!!

Morgen nog een dagje en die duurt tot 3u volgens mij en dan kan ik pleitos! Het worden wel spannende 2 weken nu, want het meisje dat samen met mij begon gaat weg vanwege vakantie die ze had gepland en niet had doorgegeven dus moet ze augustus opnieuw beginnen na d'r vakantie. Dus in haar plek komt er een nieuwe, en er was sowieso een nieuwe geplanned voor die dag ook nog. Dus 2 nieuwe en dan zit de groep vol.

Maar dan in die week gaan er nog 2 weg die klaar zijn met hun traject hier, en daar komen de week daarna weer 2 nieuwe voor. Dat is best hectisch voor de groep, zoveel veranderingen. Elke keer als er iemand nieuw komt, gaat alles weer wat trager op gang. Dat merk ik sowieso al als nieuwe. Dus de komende 2 weken worden nog spannend en hopelijk blijft het daarna een beetje stabiel.

Spannend much? Yes! Zondag moet ik alweer naar huis, blergh! Ik vraag me af hoe dat gaat, waarschijnlijk in tranen! :p

3 opmerkingen:

  1. Klinkt goed wat ik zo lees vode, maar wel moeilijk. Goed dat je de week rond hebt morgen, nou ook volhouden.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. donderstraaltje27 mei 2011 om 00:32

    Het is ook niet simpel, maar voordeel, alle veranderingen in een paar weken, daarna een hele tijd rust!! En, wat mij opvalt. Je zegt 'zondagavond moet ik alweer naar huis'. En dat klinkt toch alsof je dit wel even als 'thuisje' kunt beschouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier het weekend. Ook nietsdoen op de bank, film kijken, of gewoon een beetje rommelen is huis is soms heel erg lekker.
    Hopelijk stopt het waaien dan is het buiten ook wel lekker.

    Nora

    BeantwoordenVerwijderen