zaterdag 14 mei 2011

Even nog een weekendje genieten

Het is even stil geweest, want ik heb even genoten van het weekend! Vrijdag zijn we spontaan met chii, meiscream, puppysjors en xay in het park gaan chillen, het was echt een heerlijke dag. Gelukkig wat zon hier en daar, lekker groen gras, een relaxed park. Het enige minpuntje was een jongen die zo brutaal was dat hij even kwam vertellen dat meis d'r broek moest optrekken omdat het niet smakelijk was... Gelukkig hebben puppy en meis een grote bek en droop hij weer snel af, chickpowerrrrr.

Puppy had een heel voedselpakket samengesteld voor me.. Echt zo onwijs lief. Ze is echt een schatje, er zat zooooveeeeeel in, een survival boekje, eten, snacks. Ik kreeg zelfs een pakje sigaretten van dr! Daar ga ik echt zoooo zuinig op zijn, dan kan ik tot opname een sigaretje roken als ik me angstig voel. Ik heb geen problemen met niet roken, maar het is echt zo fijn om er eentje te roken als de situatie er voor is! Xay heeft ook bijgedragen aan het voedselpakket, ze hadden ook lekkere snacks om te picknicken meegenomen, meis trakteerde op ijsjes en chii was zo lief me een happy meal te geven. Het was echt een hartverwarmende dag, echt onwijs lief om nog even op zo'n leuk dagje getrakteerd te worden met 4 topmeiden.

Vandaag heb ik overdag een beetje uitgesuft en zijn we 's avonds naar de verjaardag woralo's oom gegaan. Daar vroeg schoonvader nog hoe en wat over opname, dat was wel een beetje ongemakkelijk maar hij had er wel begrip voor aangezien hij zelf ook net uit deeltijd therapie komt.

We doen het rustig aan vanavond want morgen staan mijn grote zus en papa op de stoep! Ze komen helemaal uit belgie om nog even tijd door te brengen voor ik opgenomen word. Ik kijk er echt naar uit. Sinds ik uit huis ben loopt het veel beter, en mijn zus heeft me sowieso altijd onwijs gesteund. Het is echt een grote zus <3 we gaan lekker naar het cafe van schoonfamilie, zo leren ze elkaar ook eens kennen.

Wat ik dit weekend doe is niet zo relevant aan het onderwerp van deze blog, maar ik deel het toch. Het is echt een hart onder de riem om even een fijn weekend te hebben alvorens ik naar het centrum ga.

Nog 9 dagen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten