zondag 15 mei 2011

Dubbel gevoel

Ik weet niet of mensen dit herkennen of niet, maar ik wil het toch even kwijt.

Vandaag kwamen zus en vader langs, en het was zoals altijd weer super gezellig en lekker chaotisch. We hebben het altijd naar onze zin, kunnen de hele tijd door kleppen en lekker wat drinken. De zon scheen, terrasje gedaan, schoonfamilie laten ontmoeten. Prima dagje toch? Zeker wel, maar altijd als ik weer thuis ben, of zij weer naar huis gaan, heb ik een dubbel gevoel.

Ik snap ook echt niet waar het vandaan komt, en dat vind ik vervelend. Het is een perfecte dag geweest, en dan heb ik een afterdip. Ik wil hier wel wat aan proberen te doen want het is geen fijn gevoel, ik wil gewoon in de zetel ploffen met een smile en de rest van de dag lekker nagenieten.
Misschien komt het omdat je met je familie een hele voorgeschiedenis hebt ofzo, of de nare dingen die je hebt meegemaakt, onuitgesproken dingen.

I don't know... Ik vind het maar stom, ik heb niks te klagen want we hebben heerlijk wat gedronken, in de coffeeshop gezeten, gepooled, op de ipad gespeeld, schoonfamilie kon het goed vinden. Blaat *slaat hoofd*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten