donderdag 19 mei 2011

Een productieve dag

Deze ochtend stond ik nogal vermoeid op, ik had er vandaag geen zin in. Ik ben wat gaan gamen en achter de PC gaan suffen tot Woralo ook wakker werd en ook mee ging suffen. Tot hij een telefoontje kreeg: zijn broer en diens vriendin vroegen of we mee wilden naar de zoo, op hun kosten omdat wij poor motherfokkers zijn. Nou, dat wilde ik wel! Heeeeerlijk!

We zijn een half uurtje later meteen vertrokken naar Rhenen, wat een heerlijk dagje. Met z'n viertjes en de hond ook mee, die mocht daar ook binnen. Mooie dierentuin is dat daar, Ouwe Hands noemt het volgens mij. Het miezerde vandaag wel maar niet zo erg dat het daadwerkelijk vervelend werd, het was zelfs lekker rustig in de zoo. Superveel fotos gemaakt ook! Daarna zijn we nog even afhaaleten gaan halen en onder de brug bij het water gaan opeten in Nijmegen, ook heerlijk. En nog even langs de macro voor wat spulletjes. Woralo's broer en diens vriendin zijn echt lief voor ons, ze hebben het redelijk breed nu en kunnen het zich veroorloven en ik ben er erg dankbaar voor, het was weer super om even mijn gedachten opzij te kunnen zetten en gewoon plezier te hebben en een vol buikje.

Toen ik thuis kwam had ik eindelijk mail waar ik zo lang op wachtte! Ik was al heen en weer aan het mailen met het centrum voor leerlingenbegeleiding in belgië, om informatie op te vragen. Mijn Wajong-aanvraag was afgewezen en Woralo en ik hebben daar bezwaar voor ingediend. Nou bleek dat ze dus zoveel mogelijk info nodig hadden dat mijn persoonlijkheidsproblematiek al voor mijn 18de levensjaar aanwezig was. En wat zat er als bijlage in die mail? Een heel A4tje dat het CLB voor me had samengevat met alles wat van toepassing was van borderline, de dood van mijn moeder, hoe ik me gedroeg voor mijn 18de! Perfect dus, precies wat ik nodig heb!!!

Ik ga morgen meteen bellen en vragen waar ik het heen kan sturen en of het nog op tijd is. Ik hoop zó dat dit de doorslag kan zijn. Momenteel heb ik een WIJ uitkering en dat is echt zwaar vervelend als je opgenomen word, je leeft als koppel in principe maar van een 1 persoons loon daarmee.

En om nog even op wat anders te komen; ik heb eindelijk het ontwerp wat ik als eerste tattoo wil. De geboorte en overlijdensdatum van mama, samen met haar sterrenbeeld (leeuw) en daaronder een zin van haar favo liedje dat ook het afscheidsliedje was op haar crematie. Het liefst doe ik het bij de tattoo artist in belgië die mijn moeder ook heeft gekend maar het hangt allemaal van prijzen af, ik ben namelijk ook niet de rijkste maar wil niet te goedkoop gaan, ik wil wel kwaliteit hebben. Maar het is nog toekomstmuziek, laat ik maar eerst eens sparen, mensen terugbetalen die nog geld van me krijgen en dan sparen voor de tattoo.

Hieronder een voorbeeldje, niet precies wat ik wil maar een globaal idee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten