maandag 6 juni 2011

Week 3 gaat weer lekker van start! Hatsikidee!

Vannacht lekker aan het slapen, gaat m'n telefoon opeens, 2u 's nachts! Bleek het vriendlief te zijn die zijn sleutels op het werk vergeten was en niet binnen kon thuis. Of hij even de mijne mocht lenen en dus even naar Venlo ging rijden... Mja, weinig keuze he! Met m'n slaapdronken hoofd dus door het gebouw gelopen, wat akelig stil en leeg is rond dat tijdstip en slaapdronken sleutels gegeven en kusjeknuffel en weer in bed gedonderd. Zijn we weer 3 kwartier verder. Ik was niet wakker vandaag!

We kregen vandaag ook 2 nieuwe, vorige week ook al. De groep is nog een beetje onwennig nou maar dat komt vanzelf wel weer. De weekopening duurde echt lang en was best vermoeiend. Tijdens schema gingen we eigenlijk aan m'n casus concept werken (je verhaal vertellen aan de groep) maar dat ging niet door, mag ik daar nog een week naar uitkijken, yay! (not)

Tijdens crea was het wel tof, heb iets gemaakt waar ik zelf wel redelijk fan van ben en pastelkrijtjes zijn tof. Ook hebben we vandaag 16 kilometer gefietst toen de volle zon nog scheen, lekker! Al met al een vermoeiende dag dus. Het avondeten was ook beetje ongemakkelijk met al die nieuwe, maar komt wel goed.

Ik verveel me nog wel te pletter 's avonds! Iemand nog goedkope leuke tips om te doen 's avonds? :D

1 opmerking:

  1. Uhmm ik heb geen goede adviezen over wat je s avonds kunt doen. Zelf ben ik er wel aan gewent om s avonds alleen te zijn.
    Ik denk dat je het beste kan zoeken naar iets wat je met je handen kan doen, wat je zo kan wegleggen, en weer op kan pakken. Zelf maak ik dan vriendschapsarmbandjes (die kan je zo simpel en ingewikkeld maken als je wilt en ikzelf geef ze dan weg aan de mensen om mij heen). Ook maak ik wel van die kussentjes, en dan vooral van die harige dingen dus niet van die gehaakte dingen.
    Het klinkt allemaal wel als ouderwets om te doen, dat is het ook, maar uiteindelijk werkt het wel.
    Ik uit mij ook wel op papier, tekeningen maken en daarnaast lees ik boeken. Vaak van die series die ik dan vanaf deel 1 tot en met 22 allemaal lees. Maar dat moet je echt liggen want anders dan werkt dat ook niet.

    Jeetje, uh ik weet het verder niet. Ik hoop dat je iets kunt vinden wat fijn of leuk is want ja vervelen is weer nadenken en overdag gebruik je je koppie al genoeg dan wil je savonds juist even bezig zijn met iets wat je niet laat ratelen.

    BeantwoordenVerwijderen