vrijdag 3 juni 2011

Lang weekend thuis!

Heerlijk! Woensdag was de laatste dag en donderdag/vrijdag vrij. Kort tweede weekje maar was ook wel lekker, het waren toch 3 heftige dagen.

Ik merkte thuis wel meteen weer de uitdaging van het thuis zijn. Het is zo frakking makkelijk om in oude patronen te vervallen, ik snap nu heel goed waarom ze me voltijd hadden aangeraden in plaats van deeltijd, dan pas je je patronen minder snel aan. Ik had donderdag ochtend echt veel moeite om niet weer in passiviteit te vervallen en te suffen. Ik had een ochtendhumeur maar toen ik daar overheen kwam heb ik de ramen open gegooid en het huis een beetje schoongemaakt zodat ik de rest van de dag kon chillen. 'S avonds ben ik de nieuwe X-men gaan kijken, aanradertje!

Het is wel een suf weekend zo hoor, want vriendje moet elke dag werken van 12 tot 12. Goede oefening om mezelf bezig te houden dus! Vanavond ga ik naar schoonbroer en -zus om daar te eten en wat te printen. Dat is wel spannend want ik ben er nog nooit in m'n eentje heen geweest zonder vriendje. Hun weten dat ook wel dat ik dat eng vind want ze vroeg 'Je durft vast wel hier te komen eten vanavond toch?'. Ik durf het wel, ik vind het toch doodeng. Maar het is een goede uitdaging, iets met een sociaal isolement doorbreken enzo.

Al is dat sociaal isolement wel redelijk aan duigen aan het vallen aangezien mijn kast al VOL hangt met kaartjes en ik gewoon een feestje in Den Haag kado krijg van lieve mensen voor mijn verjaardag, echt geweldig! :) Blijkbaar zit dat sociaal isolement tussen mijn oren en hou ik mezelf alleen maar tegen want mensen hebben me blijkbaar wel graag in de buurt, fijn gevoel!

Ik heb zin in zaterdag dus! Het enige nadeel is dat ik vriendjelief moet missen want die werkt van 12 tot 12, dus daar neem ik afscheid van op zaterdag ochtend en die zie ik niet meer als ik zondag middag thuis kom want die avond moet ik alweer vertrekken naar Venlo. Minder! Ik twijfelde erg om te gaan, maar hij wilde graag dat ik ging, zodat ik een goede tijd had. Lief van 'em. :)

Ik heb echt mazzel met al die lieve mensen om me heen <3

1 opmerking:

  1. Vriendje missen is niet fijn :-(
    Maar dingen alleen doen is denk ik ook goed, en hij is er als je thuis komt.

    Jij bent echt zo goed bezig.

    /knuff

    Nora

    BeantwoordenVerwijderen