dinsdag 28 juni 2011

Ohmygawd!

Het is veel te heet om te bloggen eigenlijk maar we gaan er toch voor!

Deze week heb ik het nieuws gekregen dat ik niet verder hoef met mijn huidige psycholoog maar ze wilt nog wel 1 keer babbelen met me. Daar heb ik eigenlijk niet veel zin in maar het is wel zo netjes ofzo. Ze waren heel onduidelijk over wie ik als andere psych kreeg of wanneer of uberhaupt er wel eentje krijg. Lekkere communicatie hier! Vandaag ook de hele dag niks te doen vanwege uitvallende therapie en dan is het zoooo warm dat in het park liggen zelfs te warm is.

Maargoed, naast al het geklaag gaat het wel okay. Ik zit nu in week 6, mijn sociale fobie is veel minder erg dan ik dacht want ik ga lekker mee met de groep enzo. Ik wil me focussen op sterker in m'n schoenen staan en werk/school aankunnen hierna. Vriendje heeft een 2de baantje voor een aantal weken en in juli krijg ik meer nieuws over de wajong. En 9 juli komt zus/pa/neefje, daar kijk ik wel naar uit! En 10 september afspraak voor de tattoo!!! Spannend! :D

1 opmerking:

  1. Hoe is dat gesprek gegaan?
    Ben benieuwd hoe het met je is nu en heb je ook al kennis gemaakt met degene die het overneemt

    BeantwoordenVerwijderen