woensdag 20 juli 2011

Silence!

Dat dus!

Ik blog nog amper, en eerlijk gezegd... kan ik me er niet schuldig om voelen, sorry! :D Ik kom er gewoon niet aan toe omdat ik minder achter de PC zit en omdat ik me gewoon goed in m'n vel voel en goed mee draai in het huis. Dus eigenlijk is het een heel positief iets!!

Kleine update dan:"

Ik krijg elke week nog wel een kaartje (yay!), ik heb na deze week nog 5 weken te gaan van de 14, 25 augustus mag ik naar huis! Ik heb een afspraak met mijn nieuwe psych omdat individueel niet zo veel voor me doet; ik kom wel opdagen naar elke afspraak die we hebben wekelijks, maar als ik niets te vertellen heb mag ik weer terug naar het woonhuis. Goeie deal toch! Wat een rust in m'n hoofd opeens! M'n vriendje ziet de verandering en hier zeggen ze ook dat ik een stuk rustiger en ontspannender oog dan in het begin en beter in de groep zit.

Awesomesauce!

3 opmerkingen:

  1. Dat lijkt me een prima fijne update. Lekker bezig meid, super om te horen! Had overigens ook niet anders van je verwacht. Ik ben zo blij dat het je lukt om dit zo uit te laten pakken!

    Liefs
    Ronja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal geweldig!
    Het is niet erg als het stilte door vooruitgang is, wat het dus blijkt te zijn. :D Goed van je!
    Eind augustus komt steeds dichterbij. Heb je nu ook gesprekken en/of ideeën over het 'daarna'?
    Liefs en knuffel,
    Xay

    BeantwoordenVerwijderen