woensdag 6 juli 2011

Bezoek en open dag

Vandaag was het in de voormiddag normaal programma en in de namiddag was het van half 3 tot half 5 open dag. Puppy en xay hadden goed geplanned want ze zouden vandaag op bezoek komen dus ik was gelukkig niet als enige zonder bezoek vandaag. Phew!

Buiten even in de tuin lekker op het gras gezeten, ze hebben nog lekker kunnen kletsen met de enige mannelijke begeleider waar hun gaydar niet van afging tot ze met hem praatten. Schattig :D

Ze hebben overal even mogen kijken, heb ze ook m'n kamer laten zien en de mooie kaartenmuur. Ze had nog 'dootjes bij waar ik heel blij van werd. ^^ Meisjes zijn lievvvv!! Verder was er niet zoveel boeiends te zien en het huis was erg vol, heb ze nog even het behandelhuis laten zien maar we zijn toen snel naar de mac vertrokken toen het minder regende.

Lekker gegeten, lekker gekletst. Het was kort maar krachtig. Ik ben allang blij dat ik bezoek heb en dan zeker als het zulk lief en attent en fijn bezoek is!! Ik ben nu wel echt helemaal uitgeput van die 2,5 uur want ik ben nog redelijk ziek.

Gelukkig hebben puppy en xay nog dingen achtergelaten waar ik nog lekker van kan genieten. Een boek, heerlijke koekjes met chocola, sigaretjes en ze hebben op het whiteboard in de vergader/bezoek ruimte geschreven dat ik een lekker ding ben. Wat een stoute meiden!!! :D

Vandaag is fijn!

1 opmerking:

  1. Hey lieve Vode!
    Hopelijk is het deze week goed gegaan. Je kreeg vandaag ook weer bezoek toch? Veel plezier en laat maar weer eens horen op je blog hoe het met je gaat.
    Liefs, Xay

    BeantwoordenVerwijderen